Spinning Guide

СОЁЛ ФИТНЕСС КЛУБИЙН "СПИННИНГ" АНГИД ХИЧЭЭЛЛЭГСДЭД ЗОРИУЛСАН ЗӨВЛӨМЖ

Зүрхний үйл ажиллагаанд сайн, жинг хаях, уушги, амьсгалын замын өвчинд эерэг нөлөөтэй, эрч хүчтэй, ритмтэй, булчингийн ажиллах чадвар сайжирна.

АВЧРАХ ЗҮЙЛС:

  • Биед эвтэйхэн биеийн тамирын хувцастай ирэх
  • Хөлс арчих алчуур, уух ус зэргийг бэлтгэх

ХОРИГЛОХ ЗААЛТ:

Байхгүй

АНХААРАХ ЗҮЙЛС:

  • Анх хичээлд ирэхдээ бэртэл гэмтэл авч байсан/өөр ямар нэгэн өвчин зовиуртай/ бол багшдаа заавал мэдэгдэх
  • Хичээлийн дундуур биед ямар нэгэн зовиур илэрвэл/толгой эргэх, дотор муухайрах г.м/ тэр дор нь мэдэгдэх
  • Хичээл дууссаны дараа ангиас гарахдаа салхинд цохиулахаас сэргийлэх
  • Хичээл эхлэхээс 1 цагийн өмнө хооллосон байх/хоосон ходоодтой болон хоолоо шингээж амжилгүйгээр шууд хичээллэхэд биед сөрөг нөлөө үзүүлэх магадлалтай
  • Спиннингээр хичээллэх үед хөлс ихээр гарах учраас үзэмний шүүс, кальци, сүү тараг түлхүү хэрэглэх хэрэгтэй
  • Дасгал хийхээр ирэхдээ хурц үнэртэй ус болон биеийн тос түрхэхгүй байх
  • Дасгал эхлэхдээ багшийн зааврыг сайтар сонсож, дугуйн дөрөөг чангалсан, мөн суудлаа өөртөө зөв тохируулсан байх шаардлагатай
  • Дасгалын ачаалал аажмаар нэмэгдэх тул шантралгүй тасралтгүй хийснээр бие ачаалалыг бүрэн хүлээж авч сурна

ХИЧЭЭЛЛЭХ ҮЕИЙН ХООЛЛОХ ЗӨВЛӨМЖ:

  • Өглөө сэрээд өлөн элгэн дээрээ 1 аяга бүлээн ус заавал уух
  • Уураг өндөртэй хоол хүнс идэх /үхрийн мах, тахиан мах, брокли байцаа, улаан лооль, өргөст хэмх түлхүү хэрэглэх/
  • Үдээс хойш 5 цагаас хойш хүнд хоол идэхгүй байх
  • Орой 9 цагаас хойш их хэмжээний ус уухгүй байх
  • Орой 11 цагаас хойш сайтар амрах

Жич: Усанд орох ариун цэврийн хэрэгслийг/саван, шампунь/ бэлтгэж ирэх. Эсвэл фитнесс клубээс багцаар худалдаж авах боломжтой. 

СОЁЛ ФИТНЕСС КЛУБИЙН "СПИННИНГ" АНГИД ХИЧЭЭЛЛЭГСДЭД ЗОРИУЛСАН ЗӨВЛӨМЖ

Зүрхний үйл ажиллагаанд сайн, жинг хаях, уушги, амьсгалын замын өвчинд эерэг нөлөөтэй, эрч хүчтэй, ритмтэй, булчингийн ажиллах чадвар сайжирна.

АВЧРАХ ЗҮЙЛС:

  • Биед эвтэйхэн биеийн тамирын хувцастай ирэх
  • Хөлс арчих алчуур, уух ус зэргийг бэлтгэх

ХОРИГЛОХ ЗААЛТ:

Байхгүй

АНХААРАХ ЗҮЙЛС:

  • Анх хичээлд ирэхдээ бэртэл гэмтэл авч байсан/өөр ямар нэгэн өвчин зовиуртай/ бол багшдаа заавал мэдэгдэх
  • Хичээлийн дундуур биед ямар нэгэн зовиур илэрвэл/толгой эргэх, дотор муухайрах г.м/ тэр дор нь мэдэгдэх
  • Хичээл дууссаны дараа ангиас гарахдаа салхинд цохиулахаас сэргийлэх
  • Хичээл эхлэхээс 1 цагийн өмнө хооллосон байх/хоосон ходоодтой болон хоолоо шингээж амжилгүйгээр шууд хичээллэхэд биед сөрөг нөлөө үзүүлэх магадлалтай
  • Спиннингээр хичээллэх үед хөлс ихээр гарах учраас үзэмний шүүс, кальци, сүү тараг түлхүү хэрэглэх хэрэгтэй
  • Дасгал хийхээр ирэхдээ хурц үнэртэй ус болон биеийн тос түрхэхгүй байх
  • Дасгал эхлэхдээ багшийн зааврыг сайтар сонсож, дугуйн дөрөөг чангалсан, мөн суудлаа өөртөө зөв тохируулсан байх шаардлагатай
  • Дасгалын ачаалал аажмаар нэмэгдэх тул шантралгүй тасралтгүй хийснээр бие ачаалалыг бүрэн хүлээж авч сурна

ХИЧЭЭЛЛЭХ ҮЕИЙН ХООЛЛОХ ЗӨВЛӨМЖ:

  • Өглөө сэрээд өлөн элгэн дээрээ 1 аяга бүлээн ус заавал уух
  • Уураг өндөртэй хоол хүнс идэх /үхрийн мах, тахиан мах, брокли байцаа, улаан лооль, өргөст хэмх түлхүү хэрэглэх/
  • Үдээс хойш 5 цагаас хойш хүнд хоол идэхгүй байх
  • Орой 9 цагаас хойш их хэмжээний ус уухгүй байх
  • Орой 11 цагаас хойш сайтар амрах

Жич: Усанд орох ариун цэврийн хэрэгслийг/саван, шампунь/ бэлтгэж ирэх. Эсвэл фитнесс клубээс багцаар худалдаж авах боломжтой.