Hot Yoga Guide

СОЁЛ ФИТНЕСС КЛУБЫН ХАЛУУН ЙОГ АНГИД ХИЧЭЭЛЛЭГСДЭД ЗОРИУЛСАН ЗӨВЛӨМЖ

Халуун Йог нь Энэтхэгээс гаралтай бөгөөд халуун орчинд хийгддэг одоогоор АНУ-д ид хүчээ авч байгаа шинэ урсгал юм.

Хичээллэхдээ 38-40 градусын халуун орчинд иогийн 26 А-сана байрлалыг дарааллын дагуу хийдэг биеэс хөлсийг асар хурдан хугацаанд их хэмжээгээр ялгаруулдгаараа онцлог юм.
#БикрамЙогийн давуу тал нь:
* Биеэс их хэмжээгээр хөлс ялгаруулан хөлсөөр дамжуулан хорыг биеэс гадагшлуулах,
* Гэмтэл бэртлээс хурдан эдгэрэхэд тустай,
* Уян хатан чанарыг шөрмөс татах зовиургүйгээр нэмэгдүүлдэг,
* Илүүдэл жинг хасч богино хугацаанд үр дүнгээ өгөх
* Биеийн дотор өөхөөс эхлэн шатааж , биеийн бүх хэсэгт нөлөөлөн галбиржин эрүүлжүүлнэ
* Залуужуулах
* Хоол боловсруулах тогтолцоог дэмжих ач тустай. Иог нь таны амьдралын насан туршийн дагалдах дасгал хөдөлгөөн , аз жаргалтай эрүүл энх амьдрахын тань үндэс суурь нь юм.
- Манай төвийн #ХалуунЙог нь 38-40 градусын Мана, гартаам чулуун гэрт явагддаг. Хараа бэхжүүлэх, цангаа багасгах, хоол боловсруулах зэрэгт сайнаар нөлөөлдөг.

АВЧРАХ ЗҮЙЛС:

  • Биед эвтэйхэн, нимгэн хувцастай ирэх
  • Ванны алчуур болон хөлс арчих жижиг алчуураа бэлдэж ирэх
  • Дасгалын үеэр ам чийглэх жижиг устай хичээлдээ орж ирэх

ХОРИГЛОХ ЗААЛТ:

  • Зүрх судасны өвчтэй
  • Даралт ихэсдэг
  • Амьсгалын замын хүнд өвчтэй /бронхит, астматай/
  • Саунд орохыг хориглосон заалттай хүмүүс

АНХААРАХ ЗҮЙЛС:

  • Анх хичээлд ирэхдээ бэртэл гэмтэл авч байсан/өөр ямар нэгэн өвчин зовиуртай/ бол багшдаа заавал мэдэгдэх
  • Хичээлийн дундуур биед ямар нэгэн зовиур илэрвэл/толгой эргэх, дотор муухайрах г.м/ тэр дор нь мэдэгдэх
  • Хичээл дууссаны дараа ангиас гарахдаа салхинд цохиулахаас сэргийлэх
  • Хичээл эхлэхээс 1 цагийн өмнө хооллосон байх/хоосон ходоодтой болон хоолоо шингээж амжилгүйгээр шууд хичээллэхэд биед сөрөг нөлөө үзүүлэх магадлалтай
  • Хичээллэх явцад хөлс ихээр гарах учраас үзэмний шүүс, кальци, сүү тараг түлхүү хэрэглэх хэрэгтэй
  • Дасгал хийхээр ирэхдээ хурц үнэртэй ус болон биеийн тос түрхэхгүй байх

ХИЧЭЭЛЛЭХ ҮЕИЙН ХООЛЛОХ ЗӨВЛӨМЖ:

  • Өглөө сэрээд өлөн элгэн дээрээ 1 аяга бүлээн ус заавал уухУс уусны дараа 1 ш чанасан өндөг идэх
  • Өдөрт 1.5 – 2.5 литр ус уух
  • Өдрийн хоолонд ямар нэгэн хориггүйгээр, хүссэн хэмжээгээр сайтар хооллох
  • Үдээс хойш 4 цагаас хойш хүнд хоол идэхгүй байх
  • Орой 9 цагаас хойш их хэмжээний ус уухгүй байх

Жич: Усанд орох ариун цэврийн хэрэгслийг/саван, шампунь/ бэлтгэж ирэх. Эсвэл фитнесс клубээс багцаар худалдаж авах боломжтой. 

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг 7700-9966 /2/

СОЁЛ ФИТНЕСС КЛУБЫН ХАЛУУН ЙОГ АНГИД ХИЧЭЭЛЛЭГСДЭД ЗОРИУЛСАН ЗӨВЛӨМЖ

Халуун Йог нь Энэтхэгээс гаралтай бөгөөд халуун орчинд хийгддэг одоогоор АНУ-д ид хүчээ авч байгаа шинэ урсгал юм.

Хичээллэхдээ 38-40 градусын халуун орчинд иогийн 26 А-сана байрлалыг дарааллын дагуу хийдэг биеэс хөлсийг асар хурдан хугацаанд их хэмжээгээр ялгаруулдгаараа онцлог юм.
#БикрамЙогийн давуу тал нь:
* Биеэс их хэмжээгээр хөлс ялгаруулан хөлсөөр дамжуулан хорыг биеэс гадагшлуулах,
* Гэмтэл бэртлээс хурдан эдгэрэхэд тустай,
* Уян хатан чанарыг шөрмөс татах зовиургүйгээр нэмэгдүүлдэг,
* Илүүдэл жинг хасч богино хугацаанд үр дүнгээ өгөх
* Биеийн дотор өөхөөс эхлэн шатааж , биеийн бүх хэсэгт нөлөөлөн галбиржин эрүүлжүүлнэ
* Залуужуулах
* Хоол боловсруулах тогтолцоог дэмжих ач тустай. Иог нь таны амьдралын насан туршийн дагалдах дасгал хөдөлгөөн , аз жаргалтай эрүүл энх амьдрахын тань үндэс суурь нь юм.
- Манай төвийн #ХалуунЙог нь 38-40 градусын Мана, гартаам чулуун гэрт явагддаг. Хараа бэхжүүлэх, цангаа багасгах, хоол боловсруулах зэрэгт сайнаар нөлөөлдөг.

АВЧРАХ ЗҮЙЛС:

  • Биед эвтэйхэн, нимгэн хувцастай ирэх
  • Ванны алчуур болон хөлс арчих жижиг алчуураа бэлдэж ирэх
  • Дасгалын үеэр ам чийглэх жижиг устай хичээлдээ орж ирэх

ХОРИГЛОХ ЗААЛТ:

  • Зүрх судасны өвчтэй
  • Даралт ихэсдэг
  • Амьсгалын замын хүнд өвчтэй /бронхит, астматай/
  • Саунд орохыг хориглосон заалттай хүмүүс

АНХААРАХ ЗҮЙЛС:

  • Анх хичээлд ирэхдээ бэртэл гэмтэл авч байсан/өөр ямар нэгэн өвчин зовиуртай/ бол багшдаа заавал мэдэгдэх
  • Хичээлийн дундуур биед ямар нэгэн зовиур илэрвэл/толгой эргэх, дотор муухайрах г.м/ тэр дор нь мэдэгдэх
  • Хичээл дууссаны дараа ангиас гарахдаа салхинд цохиулахаас сэргийлэх
  • Хичээл эхлэхээс 1 цагийн өмнө хооллосон байх/хоосон ходоодтой болон хоолоо шингээж амжилгүйгээр шууд хичээллэхэд биед сөрөг нөлөө үзүүлэх магадлалтай
  • Хичээллэх явцад хөлс ихээр гарах учраас үзэмний шүүс, кальци, сүү тараг түлхүү хэрэглэх хэрэгтэй
  • Дасгал хийхээр ирэхдээ хурц үнэртэй ус болон биеийн тос түрхэхгүй байх

ХИЧЭЭЛЛЭХ ҮЕИЙН ХООЛЛОХ ЗӨВЛӨМЖ:

  • Өглөө сэрээд өлөн элгэн дээрээ 1 аяга бүлээн ус заавал уухУс уусны дараа 1 ш чанасан өндөг идэх
  • Өдөрт 1.5 – 2.5 литр ус уух
  • Өдрийн хоолонд ямар нэгэн хориггүйгээр, хүссэн хэмжээгээр сайтар хооллох
  • Үдээс хойш 4 цагаас хойш хүнд хоол идэхгүй байх
  • Орой 9 цагаас хойш их хэмжээний ус уухгүй байх

Жич: Усанд орох ариун цэврийн хэрэгслийг/саван, шампунь/ бэлтгэж ирэх. Эсвэл фитнесс клубээс багцаар худалдаж авах боломжтой. 

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг 7700-9966 /2/